یحیی سریع: غزه برای ما خط قرمز است 

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن غزه را خط قرمز یمن عنوان کرد و گفت اگر تهاجم ادامه یابد اهدافی را خواهد زد که دشمنان نمی‌توانند تصورش را بکنند.  

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن در مراسمی با حضور سرتیپ علی غالب الحرازی، رئیس اداره ارشاد اخلاق، بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

سرتیپ سریع تصریح کرد: فریاد حمایت از فلسطین، عمق ضربه و قدرت ضربه آن، سلاحی مرگبار در مقابل نیرو‌های طاغوت و استکبار است. این فریاد معانی سربلندی و عزت را در جان‌ها زنده کرد و ارزش‌ها و اصول وفاداری و بیزاری از دشمنان خدا را در اذهان تثبیت کرد.

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن ادامه داد: غزه برای ما خط قرمز است و اگر تهاجم به آن ادامه پیدا کند، اهدافی را خواهیم زد که دشمنان نمی‌توانند تصورش را بکنند. اهدافی که حتی برای خود یمنی‌ها غیرمنتظره است. 

او گفت: معنای واقعی «مرد»، «محافظ» و «محترم» بودن در زمانی است که دیگران در غرب، مرکز و شرق از انحراف از واقعیت رنج می‌برند.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تشریف ببرید جنگ مستقیم اگر جرات داربد
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : الان بیش از هفت ماه است که دشمنان از خط قرمز شما مردم یمن قهرمان عزیز و خط قرمز جهان اسلام ناب محمدی ص عبور کرده اند خب منتظر چه هستید اهدافتان را باید تا کنون کاملا می زدیت خب بزنید آنقدر دست دست نکنید دشمن الان وسط خط قرمز غزه قرار دارد و به وسط خط قرمز رفح هم وارد شده از هرچه خط قرمز است عبور کرده خیلی وقته . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار